Τραγωδία στη Λιβαδειά: «Πήγα σε σφαγείο, όχι σε νοσοκομείο» – Ξεσπά ο σύζυγος της 35χρονης που έχασε τη ζωή της μετά τον τοκετό

Συγκλονισμένη παραμένει η τοπική κοινωνία ...

Τραγωδία στη Λιβαδειά: «Πήγα σε σφαγείο, όχι σε νοσοκομείο» – Ξεσπά ο σύζυγος της 35χρονης που έχασε τη ζωή της μετά τον τοκετό

Συγκλονισμένη παραμένει η τοπική κοινωνία της Λιβαδειάς, αλλά και ολόκληρη η χώρα, από τον απροσδόκητο και τραγικό θάνατο μιας 35χρονης μητέρας, η οποία άφησε την τελευταία της πνοή λίγες ώρες αφότου έφερε στον κόσμο το δεύτερο παιδί της. Η υπόθεση έχει λάβει διαστάσεις που προκαλούν οργή, με τον σύζυγο της άτυχης γυναίκας να περιγράφει με συγκλονιστικά λόγια τις τελευταίες στιγμές της συντρόφου του, αφήνοντας σοβαρές αιχμές για τις συνθήκες που επικρατούσαν στο νοσοκομείο.

«Πήγα να γεννήσω και παρέλαβα ένα φέρετρο»

Η τραγωδία ξεκίνησε όταν η 35χρονη, που διένυε μια απολύτως ομαλή εγκυμοσύνη, μετέβη στο νοσοκομείο της Λιβαδειάς για να φέρει στον κόσμο το δεύτερο παιδί της. Όπως τονίζει ο σύζυγός της, η γυναίκα ήταν απόλυτα υγιής και δεν υπήρχε καμία ένδειξη για επιπλοκές. «Πήγα να μεταφέρω τη γυναίκα μου να γεννήσει και ουσιαστικά την παρέδωσα σε ένα φέρετρο», δήλωσε συντετριμμένος, αδυνατώντας να συνειδητοποιήσει την απώλεια. Οι καταγγελίες του συζύγου για το τι προηγήθηκε του θανάτου της 35χρονης είναι σοκαριστικές. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο ιατρικός φάκελος της γυναίκας δεν αποκάλυπτε την κρισιμότητα της κατάστασής της, ενώ οι γιατροί του παρείχαν διαβεβαιώσεις ότι «όλα πηγαίνουν καλά».

Τα «γκρίζα» σημεία και οι καταγγελίες για ιατρικά λάθη

Ο σύζυγος της 35χρονης προχωρά σε σοβαρές καταγγελίες σχετικά με την αντιμετώπιση της συζύγου του από το ιατρικό προσωπικό. Καταγγέλλει ότι οι γιατροί δεν τον είχαν ενημερώσει έγκαιρα για τις σοβαρές επιπλοκές που παρουσιάστηκαν, κρατώντας τον σε άγνοια για την πραγματική κατάσταση της υγείας της. Ισχυρίζεται ότι οι γιατροί προχώρησαν σε αφαίρεση της μήτρας της 35χρονης χωρίς να έχει προηγηθεί η απαραίτητη ενημέρωση ή συγκατάθεσή του, κατά τη διάρκεια ενός δεύτερου χειρουργείου. Όταν τελικά η γυναίκα μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο της Αθήνας, οι γιατροί εκεί δεν μπορούσαν να κατανοήσουν το ιστορικό της επέμβασης, ενώ η κατάσταση της κοπέλας ήταν ήδη «πάρα πολύ βαριά». Ο σύζυγος θεωρεί ότι υπήρξε ιατρική αμέλεια, τονίζοντας με οργή: «Πήγα σε σφαγείο, όχι σε νοσοκομείο».

Σε εξέλιξη η Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ)

Μετά τον σάλο που έχει προκληθεί, οι αρμόδιες αρχές έχουν κινηθεί άμεσα. Το νοσοκομείο Λιβαδειάς διενεργεί ήδη Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) για να διαπιστωθούν οι ακριβείς συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το μοιραίο. Ωστόσο, οι υπεύθυνοι του νοσοκομείου τηρούν στάση αναμονής, δηλώνοντας ότι μέχρι να ολοκληρωθεί η προβλεπόμενη διαδικασία, δεν πρόκειται να προβούν σε επίσημες τοποθετήσεις ή να επιρρίψουν ευθύνες σε συγκεκριμένα πρόσωπα.

Ένα «δυσαναπλήρωτο κενό» και αναπάντητα ερωτήματα

Η οικογένεια της 35χρονης ζητά δικαίωση και απαντήσεις. Η απώλεια μιας μητέρας, που επρόκειτο να χαρεί το δεύτερο παιδί της, αφήνει πίσω της ένα δυσαναπλήρωτο κενό. Η υπόθεση της Λιβαδειάς αναδεικνύει για άλλη μια φορά την ανάγκη για διαφάνεια και απόδοση ευθυνών στον τομέα της δημόσιας υγείας. Οι συγγενείς της άτυχης μητέρας δηλώνουν αποφασισμένοι να φτάσουν την υπόθεση μέχρι το τέλος, εξαντλώντας κάθε ένδικο μέσο, προκειμένου να αποκαλυφθεί η αλήθεια για τα αίτια που οδήγησαν σε αυτή την ανείπωτη τραγωδία. Το πόρισμα της ΕΔΕ αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς η αγωνία της οικογένειας για την απόδοση δικαιοσύνης παραμένει αμείωτη.