Μια από τις πιο προσωπικές και συγκινητικές στιγμές του μοιράστηκε ο Γιώργος Λιάγκας στον αέρα της εκπομπής «Το Πρωινό», με αφορμή τη συζήτηση για την πορεία της υγείας της Μάρως Κοντού.
Ο γνωστός παρουσιαστής γύρισε τον χρόνο πίσω και μίλησε για την απώλεια του πατέρα του, αποκαλύπτοντας πως το τελευταίο διάστημα τον βλέπει συχνά στα όνειρά του, γεγονός που του έχει ξυπνήσει έντονες αναμνήσεις.
Ο ίδιος, εμφανώς συγκινημένος, είπε:
«Πώς μου έχει έρθει τώρα και θυμάμαι τον πατέρα μου… Τον βλέπω και στον ύπνο μου το τελευταίο διάστημα. Μάλλον θέλει να με προστατέψει από κάτι. Όταν, λένε, ότι εμφανίζονται στον ύπνο σου οι άνθρωποι που σε αγαπούσαν, μάλλον θέλουν να σε προστατέψουν από κάτι ή να σε προειδοποιήσουν… Δύσκολοι καιροί…».
Στη συνέχεια, ο Γιώργος Λιάγκας αναφέρθηκε στη σχέση που είχε με τον πατέρα του και στη διαχρονική αγωνία που έχουν όλοι οι γονείς για τα παιδιά τους, ανεξάρτητα από την ηλικία τους.
«Είναι αυτό που όλοι οι γονείς λένε στα παιδιά τους, όταν τα παιδιά είναι μικρά ή μεγάλα. Τα παιδιά στα μάτια των γονιών δεν έχουν ηλικία. Το θυμάμαι από τον μακαρίτη τον πατέρα μου, όταν ήμουν πολύ μεγάλος, είχα φτάσει 30 ή 40 και μου έλεγε πάρε με ένα τηλέφωνο το βράδυ και του έλεγα ρε πατέρα τι να σε πάρω; Και όταν τον ρώτησα ότι είμαι κοτζάμ γαϊδούρι μου είπε για εμένα είσαι μικρό παιδί, ανήλικος ακόμα. Στα μάτια των γονιών τα παιδιά δεν έχουν ηλικία και είναι αυτό που κάνουν όλοι γονείς, λένε στα παιδιά τους όταν φτάσεις, πάρε. Είναι ο στοίχος που συγκλονίζει περισσότερο από όλους».
Ο παρουσιαστής έχει μιλήσει και στο παρελθόν για την απώλεια του πατέρα του, περιγράφοντας με συγκλονιστικές λεπτομέρειες τις τελευταίες ώρες πριν φύγει από τη ζωή.
«Ο πατέρας μου ήταν αιμοκαθαιρόμενος, όπως και ο πατέρας του κύριου Καλλιάνου. Έκανε δύο χρόνια αιμοκάθαρση. Μία Κυριακή απόγευμα – δεν είχα χωρίσει ακόμα – ήρθε στο σπίτι με τα παιδιά και παίζαμε και ήταν μία χαρά. Την ώρα που έφυγε από το σπίτι, μου είπε ότι ζαλιζόταν και μου ζήτησε να τον κρατήσω. Πήγε στο σπίτι του στον Κολωνό και με παίρνει ο αδελφός του λέγοντάς μου “ο μπαμπάς δεν είναι καλά”. Κάλεσα ασθενοφόρο και έτρεξα για το Λαϊκό Νοσοκομείο όπου συναντηθήκανε. Τον είχαν σε ένα δωμάτιο, του έπιασα το χέρι και μου είπε ότι πονούσε πολύ εδώ (στο μέρος της καρδιάς). Κατάλαβα ότι έχει πάθει έμφραγμα, γιατί λόγω της αιμοκάθαρσης – είχαν περάσει δύο ημέρες και είχε φάει και είχε πιει λίγο παραπάνω – και είχε κάνει υπερκαλιαιμία. Όταν αυξάνεται το κάλιο, ο άνθρωπος υπάρχει πιθανότητα να πάθει έμφραγμα.
Φώναζα επί 2 ώρες στους γιατρούς “παιδιά έχει πάθει έμφραγμα, πρέπει να τον βάλουμε σε καρδιολογική μονάδα”. Μην πω τι γινόταν εκείνη την ημέρα στο νοσοκομείο. Πέρναγαν άνθρωποι με αίματα, γινόταν ο κακός χαμός, ήταν σε εφημερία. Εγώ δεν είπα ότι “είμαι ο Λιάγκας και θα σας απαυτώσω αν δεν τον πάτε στην καρδιολογική κλινική”. Μετά από δύο ώρες, όταν παίρνουν τον πατέρα μου με το φορείο και εγώ του κράταγα το χέρι, παθαίνει την ανακοπή. Πέθανε, κυριολεκτικά, ο πατέρας μου την πρώτη φορά κι εγώ του κρατούσα το χέρι. Είναι μία εικόνα που δε θα φύγει ποτέ από το μυαλό μου».
Η εξομολόγηση του Γιώργου Λιάγκα δημιούργησε έντονη συναισθηματική φόρτιση στο πλατό της εκπομπής, με τους συνεργάτες του να παρακολουθούν σιωπηλοί, καθώς ο παρουσιαστής μοιράστηκε μία από τις πιο δύσκολες εμπειρίες της ζωής του, αποδεικνύοντας πως η απώλεια ενός γονιού αφήνει ανεξίτηλο αποτύπωμα, όσος χρόνος κι αν περάσει.