Σε μια βαθιά εξομολογητική και άκρως ενδιαφέρουσα τηλεοπτική συνέντευξη προχώρησε η Μαρία Αναστασοπούλου, αναφερόμενη στις ραγδαίες εξελίξεις και τις δομικές ανακατατάξεις που σημειώνονται το τελευταίο διάστημα στον χώρο των μέσων μαζικής ενημέρωσης.
Η έμπειρη δημοσιογράφος εξέφρασε την ξεκάθαρη άποψή της για το τηλεοπτικό τοπίο, τονίζοντας με έμφαση πως τα δεδομένα στην τηλεόραση αλλάζουν ριζικά και αυτή η πραγματικότητα αποτελεί κάτι που μας αφορά όλους άμεσα, είτε πρόκειται για τους ανθρώπους που εργάζονται μπροστά και πίσω από τις κάμερες είτε για το ίδιο το τηλεοπτικό κοινό.
Η Μαρία Αναστασοπούλου παραχώρησε τις συγκεκριμένες δηλώσεις στην κάμερα της δημοφιλούς εκπομπής «Ραντεβού το ΣΚ» και στον δημοσιογράφο Σαράντη Μαριεττή, με τα όσα ενδιαφέροντα επεσήμανε να προβάλλονται στον τηλεοπτικό αέρα την Κυριακή, στις 28.06.2026. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, η γνωστή δημοσιογράφος και παρουσιάστρια δεν δίστασε να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις που αφορούσαν την πορεία της ενημερωτικής εκπομπής «Live You», τη συνεργασία της με τον Άρη Πορτοσάλτε, καθώς και τα μελλοντικά της σχέδια ενόψει της νέας τηλεοπτικής σεζόν που πλησιάζει.
Κάνοντας έναν σύντομο απολογισμό της περιόδου που πέρασε, η παρουσιάστρια υπογράμμισε ότι η φετινή σεζόν ήταν εξαιρετικά διδακτική για την ίδια και την ομάδα της, συμπληρώνοντας πως αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε μια δημιουργική φάση προσαρμογής, ώστε να είναι απόλυτα έτοιμοι να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της επόμενης χρονιάς. Η ίδια δήλωσε βαθιά ευγνώμων και χαρούμενη για τα θετικά και ενθαρρυντικά σχόλια που δέχεται καθημερινά για την εκπομπή, αναγνωρίζοντας ωστόσο με ρεαλισμό ότι πάντοτε υπάρχουν και αρνητικά σχόλια ή κριτική. Όπως εξήγησε, η εκπομπή τους είναι συνειδητά δομημένη με τέτοιον τρόπο ώστε να φιλοξενεί και να αναδεικνύει αντίθετες απόψεις. Τόσο η ίδια όσο και ο Άρης Πορτοσάλτε εκφράζουν ελεύθερα και χωρίς περιορισμούς την προσωπική τους άποψη.
«Η φετινή σεζόν ήταν διδακτική, τώρα προσαρμοζόμαστε να είμαστε έτοιμοι για την επόμενη», είπε αρχικά η Μαρία Αναστασοπούλου.
Η Μαρία Αναστασοπούλου πρόσθεσε: «Είμαι ευγνώμων και χαρούμενη για τα καλά σχόλια που δέχομαι για την εκπομπή, αλλά υπάρχουν και τα αρνητικά σχόλια. Η εκπομπή μας είναι φτιαγμένη για να υπάρχουν αντίθετες απόψεις. Εκφράζουμε ελεύθερα την άποψή μας και εγώ και ο Άρης. Έχουμε κάνει παρέα με τον Άρη εκτός γραφείου. Αν δεν ταιριάζεις στοιχειωδώς με τους συνεργάτες σου, δε θα αποδώσει αυτό για πολύ καιρό. Είμαστε σε συζητήσεις με τον σταθμό για την επόμενη σεζόν, υπάρχει πολύ καλή διάθεση και από τις δύο πλευρές».
Όσον αφορά το τηλεοπτικό της μέλλον, επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με τη διοίκηση του σταθμού για την επόμενη σεζόν, ξεκαθαρίζοντας ότι υπάρχει πολύ καλή διάθεση για τη συνέχιση της συνεργασίας τους και από τις δύο πλευρές. Κλείνοντας την τοποθέτησή της, επανέλαβε την ανάγκη να συνειδητοποιήσουν όλοι πως οι παραδοσιακές ισορροπίες στην τηλεόραση μεταβάλλονται, γεγονός που απαιτεί εγρήγορση από όλους τους εμπλεκόμενους.