Μία από τις πιο ειλικρινείς και βαθιά ανθρώπινες συνεντεύξεις της καριέρας του παραχώρησε ο Δημήτρης Σκαρμούτσος, ανοίγοντας την καρδιά του για στιγμές που μέχρι σήμερα λίγοι γνώριζαν. Ο γνωστός σεφ, που το κοινό έχει συνδέσει με την επιτυχία, τη δημιουργικότητα και την τηλεοπτική του παρουσία, μίλησε για τις δύσκολες διαδρομές που κρύβονται πίσω από την εικόνα του επιτυχημένου επαγγελματία.
Η συγκλονιστική εξομολόγηση
Καλεσμένος στην εκπομπή «Buongiorno» με τη Φαίη Σκορδά, ο Δημήτρης Σκαρμούτσος δεν δίστασε να αναφερθεί σε περιόδους της ζωής του που τον σημάδεψαν βαθιά. Περιέγραψε τη στιγμή που ένιωσε πως έχασε τον έλεγχο, αλλά και τη δύσκολη πορεία που ακολούθησε μέχρι να σταθεί ξανά στα πόδια του. Αναφερόμενος στην επαγγελματική του διαδρομή και στις φιλοδοξίες που είχε από μικρή ηλικία, εξήγησε πως η επιτυχία δεν ήταν ποτέ αρκετή για να τον κάνει να αισθανθεί ολοκληρωμένος. Όπως παραδέχθηκε, η ανάγκη για συνεχή εξέλιξη και δημιουργία δεν τον άφηνε ποτέ να επαναπαυτεί.
«Πέτυχα πολύ περισσότερο από αυτό που περίμεναν όλοι οι άλλοι να πετύχω. Δεν πετυχαίνεις ποτέ, σε όλους τους ανθρώπους υπάρχει μια ματαιοδοξία. Οπότε αυτή η ματαιοδοξία δεν σε αφήνει να θεωρείς τον εαυτό σου πετυχημένο γιατί θέλεις να κάνεις συνεχώς κι άλλα. Άρα θέλω να πω στον εαυτό μου ότι έκανα πολύ περισσότερα από αυτά που μου έλεγαν όλοι ότι έκανα, αλλά δεν θεωρώ τον εαυτό μου ποτέ πετυχημένο».
Πίσω όμως από την επαγγελματική αναγνώριση, υπήρξε μία περίοδος όπου όλα έμοιαζαν να καταρρέουν. Ο ίδιος αποκάλυψε ότι βρέθηκε σε σημείο απόλυτης μοναξιάς, έχοντας χάσει ανθρώπους που αγαπούσε και έχοντας απομακρύνει από τη ζωή του πρόσωπα που στάθηκαν δίπλα του. «Έπιασα πάτο, έχασα την πίστη στον εαυτό μου. Έπιασα πάτο, έχασα τους πάντες και ήμουν μόνος μου. Έδιωξα του πάντες από κοντά μου με αυτά που έκανα, έφυγαν και καλά έκαναν που έφυγαν. Έχασα την οικογένεια μου, δεν ήταν κανένας δίπλα μου και έπιασα τον πάτο μου».
Η εξομολόγησή του έγινε ακόμη πιο συγκλονιστική όταν αναφέρθηκε στην περίοδο που βρέθηκε χωρίς σπίτι και χωρίς σταθερό σημείο αναφοράς στη ζωή του. Μία εμπειρία που, όπως παραδέχεται, τον άλλαξε οριστικά. «Είχα μείνει και άστεγος, συν όλων των άλλων και δεν είχα που και τι να κάνω. Βρήκα τελείως κλειστές πόρτες αλλά αυτό ήταν λυτρωτικό, πάρα πολύ γιατί κατάλαβα ότι έπρεπε να χτίσω από την αρχή, μόνος μου, με τον σωστό πλέον τρόπο».
Παρότι εκείνη η περίοδος ήταν εξαιρετικά επώδυνη, σήμερα τη βλέπει ως ένα σημείο καμπής. Μέσα από την κατάρρευση, όπως εξηγεί, βρήκε τη δύναμη να ξαναχτίσει τη ζωή του σε πιο στέρεες βάσεις, να επαναπροσδιορίσει τις προτεραιότητές του και να ανακαλύψει τι πραγματικά έχει αξία. Κομβικό ρόλο σε αυτή τη νέα αρχή έπαιξε η οικογένειά του και κυρίως τα παιδιά του. Ο Δημήτρης Σκαρμούτσος μίλησε με ιδιαίτερη συγκίνηση για τον γιο του, αποκαλύπτοντας πως οι πρώτες ημέρες της ζωής του παιδιού ήταν γεμάτες αγωνία και φόβο.
Ο γνωστός σεφ εξήγησε πως η γέννηση του γιου του αποτέλεσε σημείο αναφοράς στη ζωή του και άλλαξε ριζικά τον τρόπο που αντιλαμβάνεται τον κόσμο. Η ευθύνη της πατρότητας και οι δύσκολες στιγμές που ακολούθησαν τον έκαναν να δει τη ζωή με διαφορετικά μάτια. «Είμαι 56 χρονών και αρχίζω και φοβάμαι πλέον. Φοβάμαι να μην προλάβω να δω τα παιδιά μου να μεγαλώνουν. Πριν τα 30 ήταν τα χαμένα χρόνια με απερισκεψίες. Από εκεί και μετά άρχισα να ζω. Οι γονείς μου προσπαθούσαν να μας εξασαλίσουν τα προς το ζην. Εγώ ήθελα να πετύχω από τα 13 μου γιατί μου έλεγαν όλοι ότι δεν θα τα καταφέρω. Πέτυχα πολύ περισσότερα από αυτά που περίμεναν οι άλλοι».
Στη συνέχεια περιέγραψε τη σοβαρή περιπέτεια υγείας που αντιμετώπισε ο γιος του αμέσως μετά τη γέννησή του, μια δοκιμασία που έφερε την οικογένεια αντιμέτωπη με τον μεγαλύτερο φόβο. «Ο γιος μου ήταν το πρώτο βήμα μου που μου άλλαξε τον χαρακτήρα μου. Από μωρό ήταν μαχητής και ένα έξτρα κίνητρο για εμένα. Ο γιος μου ο Δημήτρης είχε μια περιπέτεια υγείας. Έπρεπε να γίνει αεροβάπτισμα γιατί δεν ξέραμε αν θα ζήσει. Τα παιδιά μου είναι το άλφα και το ωμέγα».