Ούτε Παρίσι, ούτε Λονδίνο, ούτε Ρώμη: Ο Τάσος Δούσης αποκάλυψε σε ποια «ψαγμένη» πόλη της Ευρώπης θα ζούσε αν έφευγε από την Ελλάδα!

Ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής τ...

Ούτε Παρίσι, ούτε Λονδίνο, ούτε Ρώμη: Ο Τάσος Δούσης αποκάλυψε σε ποια «ψαγμένη» πόλη της Ευρώπης θα ζούσε αν έφευγε από την Ελλάδα!

Ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής της επιτυχημένης ταξιδιωτικής εκπομπής «Εικόνες», Τάσος Δούσης, βρέθηκε καλεσμένος στο πλατό της εκπομπής «Super Κατερίνα» με την Κατερίνα Καινούργιου στον Alpha. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο έμπειρος ταξιδιώτης μοιράστηκε τις σκέψεις του για τον ιδανικό προορισμό διαμονής εκτός συνόρων, ενώ παράλληλα εξέφρασε μια έντονη ανησυχία για την τρέχουσα κοινωνική πραγματικότητα στην Ελλάδα.

Η Νίκαια της Γαλλίας ως ο ιδανικός προορισμός

Όταν η Κατερίνα Καινούργιου τον ρώτησε αν υπάρχει κάποια χώρα από όσες έχει επισκεφτεί που να θεωρεί ιδανικό παράδεισο για να ζήσει μια οικογένεια, ο Τάσος Δούσης ήταν ξεκάθαρος:

«Εάν εγώ δεν ζούσα στην Ελλάδα, θα ήθελα να ζήσω –με βάση την Ευρώπη για να είμαι κοντά στην οικογένειά μου κυρίως– στη Νίκαια της Γαλλίας. Η Νίκαια της Γαλλίας και όλο αυτό το κομμάτι της Γαλλίας είναι από τα πιο όμορφα κομμάτια που εγώ θα μπορούσα να ζήσω το υπόλοιπο της ζωής μου.»

Στην επισήμανση της παρουσιάστριας σχετικά με το υψηλό κόστος ζωής που χαρακτηρίζει τη συγκεκριμένη περιοχή, ο ίδιος απάντησε με χιούμορ αλλά και ρεαλισμό, σχολιάζοντας πως «εκεί που έχει πάει η Ελλάδα, όλα είναι σχεδόν τα ίδια».

Δείτε παρακάτω τα επεισόδια των «Εικόνων» από την Νίκαια της Γαλλίας:

Διευκρίνισε, ωστόσο, ότι η Νίκαια δεν είναι απλησίαστη με τον τρόπο που είναι το Τόκιο στην Ιαπωνία ή το Μαϊάμι στην Αμερική, αλλά παραμένει ένας προορισμός με έντονο το στοιχείο της αισθητικής.

«Χάνουμε την αισθητική μας στην Ελλάδα»

Η συζήτηση απέκτησε βαθύτερο κοινωνικό χαρακτήρα όταν ο Τάσος Δούσης εστίασε στην καθημερινότητα των ελληνικών πόλεων. Όπως υπογράμμισε, το μεγαλύτερο πρόβλημα που εντοπίζει πλέον στην Ελλάδα είναι η σταδιακή απώλεια της ατμόσφαιρας και της αισθητικής.

«Εδώ στην Ελλάδα σιγά-σιγά χάνουμε την αισθητική μας. Χάνουμε την ατμόσφαιρα. Δηλαδή περπατάς στους δρόμους και δεν υπάρχει αισθητική στα αυτοκίνητα, στον τρόπο που μιλάει ο κόσμος, στους τοίχους, στα σχολεία μέσα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο δημοσιογράφος, εκφράζοντας τη λύπη του για αυτή την εξέλιξη.

Ολοκληρώνοντας την τοποθέτησή του, ο Τάσος Δούσης χρησιμοποίησε μια ιδιαίτερα σκληρή φράση για να περιγράψει την κατάσταση, σημειώνοντας: «Έχει επιβληθεί ένας φασισμός του αντιαισθητικού, και αυτό δεν είναι πολύ ωραίο πράγμα».