Ο Θοδωρής Ρακιντζής ξεφτίλισε το πάνελ του OPEN και καλά έκανε: «Θέλετε και εκπομπή του χρόνου…»

Σε μια άνευ προηγουμένου τηλεοπτική και δη...

Ο Θοδωρής Ρακιντζής ξεφτίλισε το πάνελ του OPEN και καλά έκανε: «Θέλετε και εκπομπή του χρόνου…»

Σε μια άνευ προηγουμένου τηλεοπτική και δημοσιογραφική «έκρηξη» προχώρησε ο Θοδωρής Ρακιντζής μέσα από την εκπομπή του «GrXpress», βάζοντας στο στόχαστρό του την πρωινή εκπομπή του OPEN. Με λόγια σκληρά, αφοπλιστικά και γεμάτα αγανάκτηση, ο έμπειρος δημοσιογράφος καυτηρίασε τα κακώς κείμενα της σύγχρονης ελληνικής τηλεόρασης, ξεφτιλίζοντας με επιχειρήματα τη συμπεριφορά των παρουσιαστών απέναντι στην καλεσμένη Μαρία Σολωμού.

Τι αποκάλυψε ο Θοδωρής Ρακιντζής;

Ο γνωστός δημοσιογράφος δεν μάσησε τα λόγια του και μετέφερε στο κοινό την πλήρη απογοήτευσή του για όσα παρακολούθησε:

«Σήμερα το πρωί είδαμε με πολλή προσοχή ένα μεγάλο μέρος από την εκπομπή του Λάμπρου Κωνσταντάρα. Έναν Λάμπρο Κωνσταντάρα, ο οποίος καθόταν να τον δω, ας πούμε, τι κάνει αυτό το τελευταίο διάστημα για να αποδείξει στο OPEN, ρε παιδί μου, ότι ξέρεις κάτι… είμαι ένας παρουσιαστής που ναι μεν έχει δύο χρόνια συμβόλαιο, αλλά δεν θα πάμε παρακάτω επειδή έχω δύο χρόνια συμβόλαιο, αλλά γιατί πρέπει να πάω παρακάτω, γιατί το αξίζω και τα λοιπά.

Μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Επίσης, μου έκανε μεγάλη εντύπωση και η Άρια Καλύβα. Πάρα πολύ. Και γιατί το λέω αυτό; Από την Άρια έχω συνηθίσει μια επιθετικότητα. Έχω συνηθίσει να βγάζει κάποια πράγματα στον αέρα με άγνοια κινδύνου.

Έγινε λοιπόν μία συνέντευξη… βγάλανε μάλλον ένα βίντεο, το οποίο έβγαλε ο “Αρτσίτας“, και είχε μέσα τον Λάγιο. Ο οποίος έπαιρνε συνέντευξη, μίλαγε για τα σεξουαλικά με τη Μαρία Σολωμού. Όπου εγώ θεωρώ, ότι από τη μία θέλετε αυτό που βλέπουμε να το ονομάζετε τελείως διαφορετικά, ενώ τόσα χρόνια το λέγαμε αλλιώς, και αυτό που ήτανε κάτι το οποίο είναι αυστηρά προσωπικό να το κάνετε ξεφτίλα και εμπόριο.

Ο Λάγιος, λοιπόν, για μένα έχει μία εκπομπή όπου… την έκανε κάποτε η κυρία Καραβατού αυτή την εκπομπή, αλλά ως γυναίκα το πήγαινε στα άκρα το πράγμα. Αλλά ο Λάγιος πέρασε την κόκκινη γραμμή. Ερώτηση προς τη Μαρία Σολωμού: “Θα πήγαινες μαζί μου;”. Προσέξτε: “Θα πήγαινες μαζί μου;”. Του λέει αυτή, η κοπέλα: “Δεν είναι ερώτηση αυτή που έκανες”. “Δεν απαντώ”, του λέει, “δεν απαντώ σε αυτά”.

Και ρωτάω τώρα εγώ το εξής: Αυτό το αίσχος πρέπει να το δώσεις στην ελληνική τηλεόραση; Αυτό το πράγμα, το οποίο μιλάμε για την προσωπική ζωή, την πολύ προσωπική ζωή των ανθρώπων… στο κρεβάτι! Ανοίγεις την πόρτα, μπαίνεις στην κρεβατοκάμαρα και του λες “τι κάνεις με ανοιχτά τα πόδια; Πες μου”. Αυτό λοιπόν, ενώ απαγορεύεται παντού, ξαφνικά το κάνετε εμπόριο! Και μου το βγάζετε προς τα έξω!

Και φτάσαμε σε σημείο στο TikTok να βλέπουμε κοριτσάκια να λένε ότι παίρνουμε ένα χιλιαρικάκαι για να κάνουμε αυτό, κάνουμε το άλλο, είμαι στο OnlyFans και το ένα και το άλλο και να μην υπάρχει πελατεία, γαμώτο μου!

Και εκεί λοιπόν που περιμένω την έξυπνη Άρια Καλύβα, και εκεί που περιμένω τον Λάμπρο Κωνσταντάρα ως παρουσιαστή κάτι να πει, την Ιωάννα Μαλέσκου να επιτεθεί με τις ελληνκούρες της, ξαφνικά λέγανε αν θα απαντούσαν σε αυτές τις ερωτήσεις αυτές.

Τι με ενδιαφέρει, ρε σεις, τι θα κάνετε εσείς; Τι με ενδιαφέρει εμένα αν θα πήγαινες ή δεν θα πήγαινες στην εκπομπή; Αυτό που βγήκε στον αέρα γιατί δεν το συζητήσατε; Γιατί δεν έχετε τα κότσια να το κάνετε, ρε; Και έχετε και απαίτηση του χρόνου να κάνετε εκπομπή πάλι;»

Η τηλεοπτική παρακμή και η έλλειψη αντανακλαστικών

Η δημόσια αυτή τοποθέτηση του Θοδωρή Ρακιντζή θίγει τον πυρήνα ενός πολύ σοβαρού ζητήματος που απασχολεί έντονα τους τηλεθεατές: τη μετατροπή της ιδιωτικής ζωής σε φτηνό εμπόριο τηλεθέασης. Η ερώτηση του Δημήτρη Λάγιου προς τη Μαρία ΣολωμούΘα πήγαινες μαζί μου;») ξεπερνά κάθε έννοια δημοσιογραφικής δεοντολογίας και στοιχειώδους σεβασμού, θυμίζοντας περισσότερο απρεπές φλερτ παρά επαγγελματική συνέντευξη.

Το πιο εξοργιστικό κομμάτι της υπόθεσης, ωστόσο, όπως πολύ σωστά επισήμανε ο έμπειρος δημοσιογράφος, δεν εντοπίζεται μόνο στην ίδια την απαράδεκτη ερώτηση, αλλά στην παντελή έλλειψη αντανακλαστικών από τα μέλη της εκπομπής. Αντί οι υπεύθυνοι της εκπομπής να καταδικάσουν απερίφραστα την κίτρινη αυτή προσέγγιση και να θίξουν την ουσία της τηλεοπτικής υποβάθμισης, αναλώθηκαν σε μια ρηχή κουβέντα για το αν οι ίδιοι θα απαντούσαν ή όχι αν βρίσκονταν στη θέση της γνωστής ηθοποιού.

Όταν οι άνθρωποι μιας εκπομπής αδυνατούν να ξεχωρίσουν το πραγματικό ρεπορτάζ από την «κρεβατοκάμαρα» και προτιμούν να σωπαίνουν ή να αντιμετωπίζουν την κατάσταση με ελαφρότητα για να μην κακοκαρδίσουν τους συνεργάτες τους, τότε η σκληρή κριτική είναι όχι απλώς δίκαιη, αλλά απολύτως επιβεβλημένη. Όπως πολύ εύστοχα κατέληξε ο Θοδωρής Ρακιντζής: όταν δεν υπάρχουν τα κότσια να θιχτούν τα προφανή λάθη στον αέρα, με ποια ακριβώς απαίτηση διεκδικούν ορισμένοι να κάνουν εκπομπή και την επόμενη τηλεοπτική σεζόν;