Λίγες ώρες μετά την κηδεία του αδικοχαμένου 21χρονου, η αδελφή του αποχαιρέτησε τον Νικήτα με μια σπαρακτική ανάρτηση στα social media
Συγκλονίζει το μήνυμα που ανάρτησε στα social media η αδελφή του 21χρονου Νικήτα, λίγες μόλις ώρες μετά το τελευταίο αντίο στον αδικοχαμένο νεαρό, που έχασε τη ζωή του από τα πυρά του 54χρονου το απόγευμα της Τρίτης.
Η Κατερίνα Γεμιστού, εμφανώς συντετριμμένη από την απώλεια του αδελφού της, δημοσίευσε μια κοινή τους φωτογραφία στο Facebook, συνοδεύοντάς την με λόγια που ραγίζουν καρδιές.
Ο παράδεισος κέρδισε έναν άγγελο… αλλά εγώ έχασα τον κόσμο μου… έγραψε μεταξύ άλλων, εκφράζοντας τον αβάσταχτο πόνο για τον χαμό του αγαπημένου της αδελφού.
Στην ανάρτησή της, η ίδια μιλά για έναν αποχωρισμό που δεν μπορεί να αποδεχτεί, τονίζοντας πως ο Νικήτας θα συνεχίσει να τη “προσέχει από εκεί ψηλά”, ενώ κλείνει το μήνυμά της με τη φράση: Σ’ αγαπώ… καλή αντάμωση αντράκι μου.