Μία από τις πιο δύσκολες προσωπικές και επαγγελματικές υποθέσεις που έχει κληθεί να διαχειριστεί τα τελευταία χρόνια συνεχίζει να απασχολεί τον Μάρκο Σεφερλή. Ο γνωστός ηθοποιός και επιχειρηματίας βρέθηκε ξανά στις δικαστικές αίθουσες, όπου εκδικάζεται σε δεύτερο βαθμό η υπόθεση υπεξαίρεσης μεγάλου χρηματικού ποσού, για την οποία έχει κινηθεί νομικά εναντίον ανθρώπου με τον οποίο τον συνέδεαν επί δεκαετίες στενή φιλία αλλά και κουμπαριά. Η συγκεκριμένη υπόθεση έχει λάβει πλέον τον δρόμο της Δικαιοσύνης, καθώς μετά την πρωτόδικη απόφαση, με την οποία ο κατηγορούμενος καταδικάστηκε σε ποινή κάθειρξης πέντε ετών, ακολούθησε η διαδικασία της έφεσης, με το δικαστήριο να καλείται να εξετάσει εκ νέου όλα τα στοιχεία.
Όσα δήλωσε πριν από τη δίκη
Λίγο πριν περάσει την πόρτα της δικαστικής αίθουσας, ο Μάρκος Σεφερλής μίλησε στις κάμερες και αναφέρθηκε τόσο στην υπόθεση όσο και στη βαθιά απογοήτευση που, όπως είπε, του προκάλεσε η συμπεριφορά ενός ανθρώπου που θεωρούσε επί δεκαετίες δικό του. Απαντώντας στο ερώτημα τι θα έλεγε αν βρισκόταν πρόσωπο με πρόσωπο με τον πρώην συνεργάτη και κουμπάρο του, δήλωσε:
«Θα ήθελα πολύ να μάθω τι θα μου έλεγε αυτός. Εγώ δεν έχω να πω τίποτα, ξέρει ποιος είμαι όλα αυτά τα χρόνια. Το ότι εκμεταλλεύτηκε τον κόπο, τον ιδρώτα αυτού του ανθρώπου και υπεξαίρεσε τόσα χρήματα, αυτά τα λέει όλα. Από εκεί και πέρα, όλα θα κριθούν εδώ στο δικαστήριο και ο ίδιος θα πάρει νομίζω και το μάθημά του, και ο κόσμος, ο περίγυρός μας, θα καταλάβει ποιος είναι ποιος. Για μένα ξέρει ποιος είμαι, το έχω αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια με την πορεία μου γενικά στη ζωή αυτή, αλλά ήρθε η στιγμή να μάθουν και ποιος είναι ο άνθρωπος αυτός, τον οποίον είχα εμπιστευτεί, είχα στηριχτεί πάνω του, του είχα τυφλή εμπιστοσύνη, και όλο αυτό το εκμεταλλεύτηκε αντί να δείξει ευγνωμοσύνη για την εμπιστοσύνη που του είχα, για το πώς τον είχα γενικά στην εταιρεία μου, μου έκανε αυτό που μου έκανε».
Ο ηθοποιός δεν έκρυψε ότι η συγκεκριμένη δικαστική περιπέτεια τον έχει επηρεάσει σε προσωπικό επίπεδο, καθώς δεν πρόκειται μόνο για μία οικονομική διαφορά, αλλά για την κατάρρευση μιας σχέσης εμπιστοσύνης που κράτησε περίπου 45 χρόνια. Όπως αποκάλυψε, κατά την προηγούμενη συνεδρίαση δεν κατάφερε να συγκρατήσει τη συγκίνησή του. Χαρακτηριστικά ανέφερε: «Αλλά τι να κάνουμε, δεν είμαστε όλοι οι άνθρωποι ίδιοι, για αυτό και τα δικαστήρια είναι γεμάτα, συμβαίνουν στη ζωή μας πολλά πράγματα. Πληγωνόμαστε, στεναχωριόμαστε, συνεχίζουμε, προχωράμε, πορευόμαστε με αυτούς τους ανθρώπους γύρω μας. Την προηγούμενη φορά στο δικαστήριο που κατέθετα, με έπιασαν τα κλάματα. Δηλαδή, δεν μπορούσα και εκείνη τη στιγμή να συνειδητοποιήσω τι ακριβώς έχει συμβεί με τον άνθρωπο αυτό που καθόταν πίσω μου και όλα αυτά τα χρόνια τον είχα μπροστά μου, στη ζωή μου μέσα».
Ο Μάρκος Σεφερλής εξήγησε πως η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά αποκλειστικά το ποινικό σκέλος της υπόθεσης, δηλαδή την ποινική ευθύνη του κατηγορούμενου. Όπως είπε: «Σήμερα τελειώνει όλη αυτή η ιστορία. Ξεκίνησε πριν από έναν μήνα περίπου, διακόπηκε λόγω ωραρίου. Σήμερα είμαστε στο τελικό στάδιο της δίκης και περιμένουμε την απόφαση του δικαστηρίου. Ήδη πρωτοβάθμια έχει καταδικάσει σε πέντε χρόνια κάθειρξη και όχι απλά φυλάκιση, κάθειρξη, που σημαίνει ότι αν μείνει η ποινή η ίδια πάει κατευθείαν φυλακή, αν μειωθεί πληρώνει τη φυλακή. Μετά ακολουθεί το αστικό δικαστήριο το οποίο περιμένει την απόφαση αυτού του δικαστηρίου, όπου εκεί ζητώ πάλι τα χρήματά μου. Είναι άλλο δικαστήριο εκείνο. Αυτό σήμερα είναι το ποινικό, αν θα πάει φυλακή ή όχι».
Ο γνωστός ηθοποιός επανέλαβε πως, ανεξάρτητα από το οικονομικό μέγεθος της υπόθεσης, εκείνο που τον έχει σημαδέψει περισσότερο είναι η διάψευση μιας σχέσης που βασιζόταν στην εμπιστοσύνη. Όπως δήλωσε: «Όλοι οι κατηγορούμενοι αρνούνται τις κατηγορίες, αλλά υπάρχει και το δικαστήριο που είναι εδώ για να κρίνει αυτούς τους ανθρώπους. Ήταν μια φιλία πολύ μεγάλη, 45 χρόνων, ήταν μια κουμπαριά, τι να κάνουμε, συμβαίνουν κι αυτά. Εγώ έχω εμπιστοσύνη στους ανθρώπους, αγαπάω τους ανθρώπους, πιστεύω στη φιλία, σέβομαι τη φιλία, κάποιοι όμως την προδίδουν και συμπεριφέρονται με τρόπο διαφορετικό που πληγώνει τους ανθρώπους. Πέρα από τη χρηματική ζημιά που τους κάνει, το κυριότερο είναι ότι πληγώνουν τους ανθρώπους. Εμένα πιο πολύ με έχει πληγώσει όλη αυτή η ιστορία λόγω της μεγάλης φιλίας που είχαμε με τον άνθρωπο αυτόν και της κουμπαριάς, παρά το μεγάλο ποσό που μου έχει υπεξαιρέσει. Από εκεί και πέρα, εδώ είμαστε να δούμε το αποτέλεσμα, να δούμε την απόφαση και θα ξαναμιλήσουμε».