Λάρισα: «Δεν δούλεψε το Panic Button» – Η πρώην σύζυγος του 50χρονου περιγράφει το τρόμο που βίωσε

Η υπόθεση ομηρίας της γυναίκας στην Λάρισα...

Λάρισα: «Δεν δούλεψε το Panic Button» – Η πρώην σύζυγος του 50χρονου περιγράφει το τρόμο που βίωσε

Η υπόθεση ομηρίας της γυναίκας στην Λάρισα έχει συγκλονίσει το πανελλήνιο. Η γυναίκα βρέθηκε εγκλωβισμένη μέσα στην ίδια της την κατοικία, βιώνοντας ώρες αγωνίας και ακραίου φόβου, όταν ο πρώην σύντροφός της πραγματοποίησε μια βίαιη και οργανωμένη εισβολή στον προσωπικό της χώρο, μετατρέποντάς τον σε σκηνικό ομηρίας.

Το σοβαρό αυτό περιστατικό εκτυλίχθηκε το βράδυ της περασμένης Τετάρτης, 24 Ιουνίου, όταν ο 50χρονος άνδρας αποφάσισε να αγνοήσει κάθε νόμο και δικαστικό περιορισμό. Οπλισμένος με ένα τσεκούρι και μεταφέροντας ένα δοχείο γεμάτο με εύφλεκτο υλικό, προσέγγισε και μπήκε παράνομα στο σπίτι της πρώην συζύγου του. Κατά τη διάρκεια της πολύωρης ομηρίας, ο δράστης δεν περιορίστηκε μόνο στο να τρομοκρατεί τη γυναίκα με την παρουσία του και τα αντικείμενα που κρατούσε, αλλά εκτόξευε συνεχώς απειλές ότι θα πυρπολήσει το κτίριο.

Σε μια κίνηση που μαρτυρά την πλήρη ασυδοσία του, ο 50χρονος επέλεξε να μεταδίδει σε πραγματικό χρόνο την βία και το κλίμα τρομοκρατίας μέσω ζωντανής σύνδεσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δείτε εδώ το live βίντεο του δράστη.

Λάρισα: Τι υποστήριξαν οι δύο πλευρές για την ομηρία

Σύμφωνα με όσα κατέθεσε η γυναίκα, ο πρώην σύζυγός της την εξανάγκαζε να μετακινείται μέσα στο σπίτι και στη βεράντα, ενώ σε όλη τη διάρκεια του περιστατικού την ακολουθούσε κρατώντας το τσεκούρι. «Με είχε προειδοποιήσει το Σάββατο ότι θα βάλει σε όλα φωτιά. Την Κυριακή μου ζήτησε συγγνώμη και την Τετάρτη τον είδα μέσα στο σπίτι μου να κρατάει μπιτόνι και τσεκούρι. Με απειλούσε, μου έκανε κεφαλοκλείδωμα, με ακολουθούσε παντού με το τσεκούρι», περιέγραψε η γυναίκα.

Για τον τερματισμό της ομηρίας χρειάστηκε η επέμβαση της Αστυνομίας, ενώ σημαντικό ρόλο έπαιξε και διαπραγματευτής, ο οποίος κατάφερε να πείσει τον 50χρονο να παραδοθεί. Αξίζει να σημειωθεί πως η 45χρονη τον είχε καταγγείλει και στο παρελθόν, από την αστυνομία της είχαν εγκαταστήσει panic button, το οποίο πάτησε την ώρα της ομηρίας, όμως δεν λειτούργησε.

Κατά την απολογία του, ο κατηγορούμενος εμφανίστηκε μετανιωμένος, υποστηρίζοντας πως δεν είχε πρόθεση να προκαλέσει σωματική βλάβη στην πρώην σύζυγό του. «Δεν ήθελα να τη βλάψω, μόνο να την απειλήσω. Εγώ κάλεσα την αστυνομία», ανέφερε ενώπιον του δικαστηρίου. Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν στο δελτίο του STAR, είναι γιος πρώην δημάρχου, και γνωστός για τον οξύθυμο χαρακτήρα του.